Zaal Competitie 2010-2011

7-5-2010
Dames en Heren,

de teamindelingen zijn inmiddels bijna afgerond en dan kunnen we al gaan kijken naar volgend seizoen. B.v. de zaalcompetitie! De bond moet nu al gaan beginnen om zaal ruimte  te huren, dus wij dienen een voorlopige opgave te doen. Let wel dat indien in augustus bij definitieve inschrijving geen ruimte meer is, dan kunnen teams die zich niet hebben aangemeld bij de voorlopige opgave niet mee doen. Andersom ook, indien er teveel ruimte wordt geboekt door de bond, worden deze kosten op de club doorberekend:

(Uit Zaal Nieuwsbrief mail)
Let op! Op basis van deze voorlopige opgave gaan wij contracten aan voor de inhuur van zaalruimte voor de zaalcompetitie. Wij realiseren ons dat de clubs in juni volop bezig zijn met de selecties en teamindelingen van volgend seizoen en dat er nog verloop kan zijn. Bij grote afwijkingen tussen de voorlopige en de definitieve opgave (augustus/september) kunnen wij niet garanderen dat wij extra teams nog kunnen plaatsen of bij minder teams uren kunnen teruggeven.

Daarbij moet ook voor 1 juni aan de gemeente door worden gegeven of wij uren in de Boog willen boeken, zodat er getraind kan worden. De kosten zijn wel 40 euro per uur en de teams dienen dit zelf te betalen. Om kosten te drukken, is het dus eventueel verstandig om met 2 teams tegelijker tijd te trainen. De trainings weken zijn week 49, 50 en week 1 (2011) t/m 6. Teams kunnen er ook voor kiezen om kosteloos in de zaal van de krimpernerwaard te trainen.

Dus wij zouden graag voor 19 mei een mailtje willen ontvangen of jullie team volgend jaar zaal competitie speelt. Daarbij graag ook aangeven of er gebruik wordt gemaakt om in de Boog te trainen en eventueel samen met welk ander team.

Met vriendelijke groet,

De TC