Veld 1 officieel geopend!

Nieuws afbeelding 22-10-2022
Vanmiddag is met een gezellige ceremonie ons nieuwe veld 1 feestelijk geopend door wethouder Kirsten Jaarsma en onze voorzitter Johan Buijs.
Voorafgaand aan de opening was er een clinic voor de jongere jeugd onder leiding van Jochem Bakker, geholpen door leden van Dames 1 en Heren 1. Daarna was er friet voor de liefhebbers, en een glaasje bubbels voor de volwassenen.
Mevrouw Jaarsma benadrukte de goede samenwerking tussen het Bestuur en de Gemeente, en dan bij de laatste de inzet van raadslid Coen Derickx. Met het nieuwe veld is MHC Krimpen klaar voor de toekomst!
Foto’s van deze mooie dag werden gemaakt door onze eigen Gerard Smeding, en deze zijn te vinden in een apart album op de Facebookpagina.

Tot slot veel dank aan de vrijwilligers deze dag mogelijk hebben gemaakt!