Sticks en scheenbeschermers gezocht!

Nieuws afbeelding 7-9-2020

Ook voor dit seizoen zijn we weer op zoek naar jullie oude sticks, scheenbeschermers en schoenen!

Nieuwe leden die bij ons het hockey komen uitproberen, geven we graag tijdelijk een stick, scheenbeschermers en schoenen te leen zodat ze kunnen kijken of ze het hockey wat vinden. Het gaat voornamelijk om spullen voor de Jongste Jeugd.

Heb jij oude scheenbeschermers, een stick of andere hockeyspullen die je niet meer gebruikt? Schenk ze aan de club en laat ze achter in de meest linker bak van de gevonden voorwerpen. Deze zal wederom tijdelijk gebruikt worden om de spullen te verzamelen. Deze bak is in de gang onder de tv te vinden (de meest linker). Spullen kunnen ingeleverd worden voor- of na trainingen.

De TC!