Bezoek op de KOAG velden

Nieuws afbeelding 12-5-2020 Ter info:

Vanaf komende maandag (18 mei) zullen de oude KOAG velden gebruikt gaan worden door onder andere KDO en Synerkri. In verband met het Corona-virus hebben zij momenteel geen binnengelegenheid. Zodoende is in overleg met de gemeente en deze verenigingen afgesproken dat zij gebruik mogen maken van deze velden. Ons clubhuis valt hier niet onder en blijft voor hen gesloten, daarnaast zullen zij niet op ons deel van het terrein komen. Als het goed is wordt er deze week voor een goede routing gezorgd, zodat we netjes op afstand van elkaar blijven.

Voor wat betreft onze trainingen hebben we dus geen last van elkaar. Het is alleen wel belangrijk om te zorgen dat het hek op een juiste manier wordt afgesloten, zonder dat we hierbij elkaar opsluiten. Gekeken naar de trainingstijden, is afgesproken dat wij op maandag, dinsdag en donderdag het hek afsluiten. Synerkri/KDO zal dit op woensdag en vrijdag doen.

Voor de duidelijkheid, ons clubhuis valt hier dus niet onder! Deze wordt zoals gemeld niet gebruikt door anderen en deze wordt dus ten alle tijden gewoon door het laatst trainende team op slot gedaan.

Als er vragen zijn, mail gerust naar de tc via [email protected].