MHC Krimpen start in de trimhockeycompetitie

Nieuws afbeelding 10-10-2018

Dit seizoen zijn we op MHC Krimpen gestart met trimhockey. De trimmers zijn een gemengde groep mannen en vrouwen tussen de 35 en 60 jaar, variërend van beginnend tot al wat ervaren spelers. Fitheid, sportiviteit en gezelligheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Er is ruimte voor ouders van hockeyende kinderen die ook het spel zelf willen spelen (kan je meteen zien wat we van onze kinderen allemaal vragen) en er is ruimte voor veteranen die het leuk vinden om te blijven spelen. Natuurlijk is er ook ruimte voor mensen die het gewoon eens willen proberen. En ook voor volwassenen die vroeger hebben gehockeyd en dit weer op willen pakken is trimhockey zeer geschikt!

MHC Krimpen gaat dit seizoen meedoen aan een kleine trimhockey competitie in de regio. Je bent niet verplicht om mee te doen aan wedstrijden, maar dat kan dus wel. De wedstrijden vinden 1 keer per maand plaats op de maandagavond thuis of ergens in de regio. Ook de wedstrijden draaien om sportiviteit en gezelligheid. Na de wedstrijd wordt altijd samen met de tegenstander wat gedronken.

De bedoeling is dat, bij voldoende animo, er naast de wedstrijden er op de maandagen ook trimhockeytrainingen georganiseerd worden maandagavond vanaf 20.30 uur.

Tijdens trimhockeytrainingen draag je gemakkelijk zittende sportkleding. Het dragen van kunstgras hockeyschoenen, scheenbeschermers en een bitje zijn verplicht.
In de training wordt er aandacht besteed aan conditie, techniek/balvaardigheid en tactiek. Bij de training wordt rekening gehouden met elkaars hockeyniveau. Afsluitend spelen we onderling een partijtje. En ook belangrijk: afgesloten wordt altijd met een derde helft waarin we nog wat gezamenlijk drinken en lol hebben.

Iedereen uit de doelgroep is van harte welkom om eens een keer vrijblijvend mee te trainen op een maandagavond. Dat kan zelfs 3 keer waarna we je vragen trainingslid te worden van MHC Krimpen. Mocht je meer informatie willen hebben stuur dan even een mail naar [email protected], onder vermelding van ‘Trimhockey’. Vermeld ook even leeftijd en m/v.

De wedstrijddata zijn al bekend, dit zijn de volgende maandagen, om 21.00

8 oktober 2018 Nieuwkoop thuis