Wedstrijden

Zaterdag laatste wedstrijden in de voorcompetitie!

Nieuws afbeelding 4-10-2017 Zaterdag spelen de meeste jeugdteams (A t/m D) de laatste wedstrijden in de voorcompetitie. Op basis van de resultaten in deze competitie worden de teams na de herfstvakantie opnieuw ingedeeld, zodat de teams qua sterkte wat meer bij elkaar zitten. Zaterdag wordt een groot aantal van deze laatste wedstrijden 'afgewerkt' op onze eigen velden, maar liefst 7 jeugdteams strijden om de laatste punten in deze voorcompetitie. En veel van deze teams staan er erg goed voor, Reden genoeg om even te komen kijken. Om half 9 trapt meisjes E3 de speeldag af, waarna er tot ongeveer 17.00 doorlopend jeugdwedstrijden zullen zijn. De smaak te pakken na deze spannende dag? Op zondag spelen zowel Dames 1 als Heren 1 thuis. De dames om 12.30 en de heren om 14.30. Laat je niet afschrikken door slecht weer, vanonder de luifel zijn de wedstrijden prima te volgen.  Tot ziens dit weekend!