Begeleiding gezocht voor de heren elftallen

Nieuws afbeelding 10-4-2014
De herenteams van onze club zijn op zoek naar een trainer/coach die de mannen de juiste spirit kunnen geven.
MHC Krimpen is de snelst groeiende sportvereniging van Krimpen aan den IJssel en krijgt nog steeds nieuwe leden uit de hele Krimpenerwaard. De vereniging heeft momenteel ruim 450 leden.
Heren I  is een ambitieuze groep mannen die wil groeien en de sport erg serieus neemt. Afgelopen seizoen is het elftal veelal self-supporting de competitie aangegaan en heeft het desalniettemin een behoorlijke groei doorgemaakt. De heren spelen in de 4e klasse van de KNHB. Naast dit team zijn er nog 2 heren teams die in de onderbond de competitie spelen en ook graag uitgedaagd willen worden tijdens hun training.De vereniging zoekt een trainer die de heren-lijn verder wil uitbouwen, waarbij iedereen binnen zijn eigen ambitie tot zijn recht zal komen en het eerste herenelftal op zondag wil coachen. Wie denkt te passen in dit plaatje en voldoet aan onderstaand profiel kan contact opnemen met de Technische Commissie:
  • Ervaren hockeyer/ster en heeft hoger dan 4e klasse gespeeld en bezit (veel) trainer/coach ervaring
  • Kan sociaal gezien tussen de spelers staan
  • Staat hockey technisch en -tactisch boven de groep
  • Heeft de ambitie om met het team mee te groeien naar een hoger niveau
  • Is enthousiast en innovatief
  • Is beschikbaar om minimaal 2 keer per week training te geven
  • Is ook beschikbaar om coaches van andere elftallen te adviseren
  • Werkt mee aan het maken van de selecties van de prestatie-elftallen
  • Bezit minimaal diploma HT-2 of is bereid die met de faciliteiten van MHC Krimpen en de daarbij behorende verplichtingen, te gaan halen
  • Is in staat om met de Technische Commissie inhoudelijk een hockey technisch plan te schrijven en mede te helpen uitvoeren.
  • Is beschikbaar om deel te nemen aan alle deskundigheid bevorderende activiteiten en coach- en trainersavonden, georganiseerd door MHC Krimpen en de KNHB
  • Blijft op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de hockeysport.
Contact informatie:MHC Krimpen, Driekamp 7, Krimpen aan den IJsselTC: [email protected], Taco den Bandt 06-21294954