Digitaal wedstrijdformulier Junioren en Senioren (DWF)

29-10-2012

Vanaf 10 nov gaan alle verenigingen in Zuid-Holland meedoen met het digitaal wedstrijdformulier voor de junioren en vanaf 11 nov de senioren, behalve wedstrijden tegen:

- Berkel Rodenrijs, Capelle, Catwijck, HC Goeree-Overflakkee, HC Spirit, HCWV, HDM, HV Bleiswijk, Klein Zwitserland, Leidse Studs, LOHC, Noordwijk, Scoop Delft, Voorne, Westland of Ypenburg. Zie voor een actuele lijst elke keer www.lisa-is.nl/dwf en dan het menuitem clubs.

Alleen districtswedstrijden zullen digitaal afgehandeld worden. Wedstrijden uit de bondscompetitie doen nog niet mee met het digitaal wedstrijdformulier.

Wat dient er gedaan te worden?
Bij de junioren en senioren dienen de coaches VOOR de wedstrijd, waar mogelijk al vrijdag (senioren op zaterdag), de spelerslijst in te voeren. Vervolgens kunnen de scheidsrechters, direct na de wedstrijd, de kaarten en de uitslag invoeren. Tot slot kunnen de coaches de (eventueel) gevallen kaarten en uitslag accorderen.

Als er een actie open staat, zal hier een herinnering voor verstuurd worden. Deze herinnering wordt altijd per e-mail verstuurd. De coaches loggen in met hun eigen lidnummer en wachtwoord; de scheidsrechter door middel van een verificatiecode i.c.m. hun lidnummer OF bondsummer OF kaartnummer. De verificatiecode hebben de uit- én thuiscoach in bezit.

Meer informatie, de presentatie, handleidingen en veel gestelde vragen zijn te vinden op  www.lisa-is.nl/dwf