Krimpen MC-1 – Voorne MC-2

21-5-2012

Met het einde van het veld seizoen in zicht, en een luxe positie met zicht op het kampioenschap, trokken we richting Hellevoetsluis.

De meiden begonnen sterk aan de wedstrijd en hockeyden eigenlijk alleen voor het doel van Voorne. De doelpunten machine kwam langzaam op gang en voor de rust hadden we een luxe voorsprong van 5-0. Na de rust dachten we iets geks te kunnen doen. De hele voorhoede werd onze verdediging en de meiden van de verdediging werden onze aanvallers. Dit hebben we 15 minuten volgehouden maar bleek geen succes. Xanthe (aanvoerder) herpositioneerde snel alle speelsters weer op hun eigen positie en langzaam ging de doelpunten machine weer draaien. Uiteindelijk werd het 10-0 en hebben wij ons doelsaldo opgekrikt naar 61 voor en 5 tegen. Voor Krimpen scoorden Caroline 3x, Xanthe 3x, Mandy 1x, Tamara 1x en Amber 2x. Zaterdag 2 Juni om 13:00 uur spelen wij de laatste wedstrijd tegen Pijnacker MC2 thuis in Krimpen. Dit wordt onze Kampioenswedstrijd en het zou leuk zijn als er veel publiek komt kijken. Tot 2 Juni…….

Met vriendelijke groet,

Ben van Unen