Meisjes C1 zet stappen richting kampioenschap

4-4-2012
Zaterdag 31 maart, was het dan zover. Meisjes Krimpen C1 tegen meisjes C2 van Barendrecht. Een beladen wedstrijd om de eerste plaats. Zowel de speelsters als de coaches waren erg gespannen voor deze wedstrijd. Het was leuk om te zien dat er een groot aantal toeschouwers naar deze wedstrijd is gekomen.

Na een flitsend begin van Krimpen, begon Barendrecht steeds beter in de wedstrijd te komen, echt gevaarlijk werden ze echter niet omdat de verdediging van Krimpen stond als een huis. Emma de keeper van C1 heeft hierdoor gelukkig weinig te doen gehad. (stond zwaar geblesseerd toch op doel, respect) Toen de storm van Barendrecht weer een beetje ging liggen, sloeg Tamara ongenadig toe, 1-0. Er was nog discussie over het doelpunt, maar hij werd goed gekeurd. De scheidsrechters Luuk en Rodney floten een perfecte wedstrijd, ze lieten zich niet intimideren door de coach van Barendrecht, die schandalig liep te gillen langs de kant. Luuk heeft hem terecht een kaart gegeven in de 2e helft. (dit was typisch het voorbeeld uit de reclame van Sire) De eerste tien minuten van de tweede helft ging het spel over en weer, tot Krimpen een strafcorner mocht nemen, een absolute streep van Xanthe 2-0. Krimpen werd sterker omdat Barendrecht volledig de aanval ging opzoeken en wij meer en meer ruimte kregen. Een prachtig opgezette aanval van Amber werd koel afgerond door weer Tamara 3-0. In de laatste minuten kwam ook nog even de wervel wind Chiara het veld over vliegen, een ronde haar rush perfect af 4-0 keeper kansloos. In de allerlaatste minuut werd het nog bijna 5-0, maar helaas net niet. De meiden van C1 hebben als team een waanzinnige prestatie neer gezet en zijn hard op weg naar het kampioenschap.

Zaterdag 14 April spelen zij thuis tegen Spirit, kom gerust eens kijken….

Met vriendelijke groet,

Ben van Unen