Technische Commissie

KNHB Academie

23-9-2010

Vorig jaar hadden we (de TC) plannen om een Coach en/of trainers cursus te geven vanuit de bond in ons clubhuis. Dit met het idee om onze eigen leden (dus ook enthousiaste ouders die nog geen coach of trainer zijn) zelf op te leiden, in plaats van betaald kennis binnen te halen voor de club.

Helaas bleek het niet haalbaar om deze cursus bij MHC Krimpen te houden, maar dit jaar bieden we opnieuw deze cursussen op de kosten van de club aan. Alleen de cursus avonden moeten worden gevolgd bij een club in de buurt. Zoals bijvoorbeeld volgende maand bij Pijnacker waar Marco Huisman en Kees Verburg al is ingeschreven voor de cursus FED trainer/coach. Daarnaast heeft hockeyclub Bleiswijk al 6 trainers voor de Hockey Trainer 2 cursus en die willen graag samen met ons deze cursus houden ergens begin volgend jaar.

Dus heb je interesse bezoek dan de website van de bond. Indien je wilt meedoen aan een cursus, vul dan aub het inschrijfformulier in (zie de website) en stuur deze dan naar de TC.