Vacatures

Vacature: Hockey Technische Zaken Technische Commissie  Begeleider trainingen & trainers Jongste Jeugd

Omschrijving Voor onze Jongste Jeugd zoeken we een vrijwilliger die het leuk vindt om de trainingen en (jeugd)trainers van deze teams te begeleiden. Op woensdag en vrijdag wordt er tussen 16:30 en 18:30 door deze teams fanatiek getraind, onder begeleiding van enthousiaste (jeugd)trainers.
Profiel Om te zorgen dat de trainingen goed verlopen zoeken we iemand die als aanspreekpunt kan fungeren voor ouders en jeugdtrainers, trainingen kan uitzetten, en de (jeugd)trainers van verschillende teams kan assisteren. Je traint dus niet één team, maar loopt op de middagen rond om bij teams en trainers te ondersteunen. Als je het leuk vindt kun je meedenken in trainingsvormen om zo onze jongste jeugd naar een hoger niveau te tillen. Wij als TC denken hier graag samen met je over na. Voor de rol is hockeyervaring handig, maar als je dat niet hebt, helpen we je graag op weg. Lijkt het je leuk en zou je wat meer willen weten, laat het weten via bestuur- of [email protected]!
Aantal uren 3

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]