FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage  Aantal vragen: 2
 Bar  Aantal vragen: 4
 Clubbetaalpas  Aantal vragen: 1
 Gegevens wijzigen  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 7
 Training  Aantal vragen: 2

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

KNHB Cursussen

De TC heeft jaarlijks een budget beschikbaar voor coaches en trainers om een cursus te volgen bij de KNHB. Met deze cursussen wordt u officieel gecertificeerd in verschillende niveaus.

Zie de KNHB Academie op de KNHB site: link

Vul het formulier zelf in en stuur deze op naar de bond met een cc naar de TC. Aub wel eerst met ons (de TC) overleggen.

Trainingstof
Kennis maken met Hockey

Oefenstof vanuit het KNHB Shell Schoolhockeyproject. Een lesmap met oefenstof om kinderen te introduceren met hockey.

Jongste Jeugd - Uitdagende oefeningen
Uitdagende oefeningen voor de F Jeugd

Training voorbereiding
Een formulier waarmee je een traing op kan voorbereiden

Hockey oefeniningen
PDF met oefeningen van hockeyoefeningen.nl

Links

De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond heeft in aanvulling op de Shell Jeugdtrainingsmappen een digitale trainingsbibliotheek samengesteld. In de bibliotheek, mede mogelijk gemaakt door Rabobank en Shell, vind je uitgebreide informatie, illustraties en animaties om je op de training voor te bereiden

Je kunt je gratis registreren en per maand 15 oefeningen gratis oproepen. Je kunt ook je trainingen opslaan, zodat je ze later zonder verbruik credits weer kunt ophalen.
Veel oefeningen van goed niveau.

Basistechnieken van het hockey
De KNHB Academie en hockey.nl presenteren een serie korte filmpjes waarin de basistechnieken aan bod komen, uitgevoerd door Jan Willem Buissant en Juliette Hentaar uit Jong Oranje.

Voor trainers en Coaches van  A/B , C/D & Jongste Jeugd.
Dankzij de bijdrage van jeugdhockeypartner Shell is het voor de KNHB mogelijk de Coach Bijdehandjes wederom gratis te verstrekken.  Een bijzonder woord van dank is daarom op zijn plaats voor Shell die het jeugdhockey in Nederland als sinds 1996 hoog in het vaandel heeft staan.