Tenue

De clubkleding van MHC Krimpen wordt geleverd door Daka en is verkrijgbaar bij de Daka superstore in Blijdorp, Abraham van Stolkweg 64, 3041 JA te Rotterdam.

De openingstijden van de superstore zijn als volgt: maandag 12.15-18.00, dinsdag t/m donderdag 10.00-18.00, vrijdag 10.00-21.00, zaterdag 09.30-17.00 en zondag 12.00-17.00. Voor meer informatie verwijzen we je naar de website van Daka (www.daka.nl).

Bepalingen omtrent het clubtenue in het Huishoudelijk Reglement van MHC Krimpen:

Artikel 2

1.   De kleuren van de vereniging zijn blauw, wit en rood. De clubvlag en het clubembleem worden door het bestuur in overeenstemming hiermede bepaald.

2.1. De leden zijn verplicht bij competitiewedstrijden het officieel vastgestelde clubtenue te dragen.
2.2. Thuistenue: voor mannelijke leden: donkerblauw shirt met witte panden rechts voor en links achter, een donkerblauwe korte broek en rode kousen; voor de vrouwelijke leden: een shirt gelijk aan dat van de mannelijke leden; een donkerblauwe rok en rode kousen.
De keepers dragen een shirt met een kleur die afwijkt van de kleuren van de shirts van zowel de eigen partij als de tegenpartij.
2.3. Uittenue: Het tenue dient voor alle spelers gelijk te zijn, waarbij de kleur van het shirt en sokken duidelijk afwijkend dient te zijn van het thuis spelend team

3.   MHC Krimpen heeft afspraken gemaakt met een leverancier alwaar de clubkleding kan worden afgenomen. De naam van deze leverancier wordt gepubliceerd op de website.

4.   Het bestuur kan aanwijzingen geven aan leden omtrent te hanteren kledingvoorschriften.

5.   Indien MHC Krimpen, een team of een collectiviteit van leden in ruil voor reclame-uitingen kleding of financiĆ«le ondersteuning van derden kan ontvangen, dient vooraf met de sponsorcommissie overlegd te worden ter verkrijging van toestemming alsmede omtrent de geldende voorwaarden.

6.  Het bestuur bepaalt met de sponsorcommissie het sponsorbeleid en kan hiervoor een sponsorreglement doen opstellen.